tOLOng KLIK ya!!!

Followers

TINGGALKAN LINK YA!!!

KLIK KLIK YA

Isnin, 25 Mei 2009


ANDAI AKU JATUH CINTA...

YA ALLAH, andai aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada-Mu, agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-Mu.


YA MUHAIMIN, andai aku jatuh cinta, jagalah cintaku padanya agar tidak melebihi cintaku pada-Mu.


YA ALLAH, andai aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut pada-Mu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta yang semu.


YA RABBANA, andai aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling pada-Mu.


YA RABBUL IZZATI, andai aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid dijalan-Mu.


YA ALLAH, andai aku rindu, jagalah rinduku padanya agar tidak lalai aku merindukan syurga-Mu.


YA ALLAH, andai aku menikmati cinta kekasih-Mu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhir-Mu.


YA ALLAH, andai aku jatuh hati pada kekasih-Mu, jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-Mu.



YA ALLAH, andai kau halalkan aku merindui kekasih-Mu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepada-Mu.

AMIN…

0 comments:

 

Template by Maya