tOLOng KLIK ya!!!

Followers

TINGGALKAN LINK YA!!!

KLIK KLIK YA

Khamis, 23 April 2009

Epal Punya Penangan...

apelmesin jahit apel

Hi,
kepada semua. Saya inginkan bantuan kepada sesiapa yang ingin membeli mesi jahit apel RM1899,monthly instalment 200.00. Baru je beli bulan lepas dan saya tak menggunakan mesin ini lagi. sya perlu cari org yg berminat untuk mengantikan saya kerana syarikat terbabit tak bagi saya return. saya telah membeli mesin ini tanpa kebenaran suami dan sekarang dia telah mengamuk. Dia memberikan tempoh hingga sebulan untuk menyelesaikan masalah ini..tolonglah..saya buntu ni. saya xnak menipu..demi Allah saya serius. call me at 0163909738/03-89264116/0162392548...

Saya jumpa iklan ini diwww.jomlayan.com...ada sesiapa nak membantu membeli mesin jahit seperti yang tertulis silakan berhubung dengan no phone yang tertera.... 

0 comments:

 

Template by Maya