tOLOng KLIK ya!!!

Followers

TINGGALKAN LINK YA!!!

KLIK KLIK YA

Rabu, 24 Februari 2010

DAH 4 TAHUN...


hari ni KHAMIS,25 feb 2010 genap la 4 tahun putera bongsu saya ni,
terlalu pantas masa berlalu...
masih teringat2 masa saya mabuk mengandungkan dia,
dalam usia saya 41 dan hubby 44 tahun....
tua dah kan...hehehe
4 bulan tak boleh bangun,tak boleh makan pape...
kat sofa tu la saya melepek....hahaha
ia hari ni dia membesar mewarnai hidup kami,
dengan kenakalan nya,kepetahan nya...
IMAN muga kamu jadi anak ibu yang berjaya,
yang beriman,yang segala2nya...
Ibu sayang kamu...
SELAMAT HARI LAHIR SAYANG...

3 comments:

Ibuhani berkata...

4 bulan melepek......lama tu!

Happy B'day Iman.....smoga jd anak yg beriman, solleh, berguna dunia akhirat n diredhai Allah SWT

fzi berkata...

Salam...
Hepi befday buat Iman dari acik fzi... :)
Rajin2 ngaji ya... :)

jom makan berkata...

terima kasih aunty....
moga makbul doa tu..
amin...

aah sis,teruk mabuk masa dia,masa yang abg x mabuk pun....
yg pmpuan 3 bln je lps tu ok...
agaknya dah berumur badan x kuat dah...

 

Template by Maya