tOLOng KLIK ya!!!

Followers

TINGGALKAN LINK YA!!!

KLIK KLIK YA

Isnin, 6 Julai 2009

Gaban giveaway


jom kawan-kawan sertai giveaway dari blog gaban...manatau kawan-kawan pemenangnya untuk idea yang kreatif...
Mula: 6 Julai 2009
Tamat : 16 Julai 2009
Pemenang akan diumumkan pada 17 Julai 2009

Syarat-syarat penyertaan:

  • Senang jer, buat entri berkenaan contest ni di blog anda. Dalam entri tu war-warkan tentang kedaigaban. Linknya ada dalam blog, godek2 jer.
  • Tinggalkan komen anda di sini berserta link anda sendiri, mereka yang tak de blog pun boleh sertai, ia terbuka untuk semua tapi pastikan anda sertakan id, emel atau no telefon pun boleh mana tau anda menang, senang untuk dihubungi.
  • Pemenang akan ditentukan kepada mereka yang boleh memberikan 'Header description' terbaik dan menarik tentang kedai saya. Kedai saya berkaitan tentang apa sebenarnya, ohhh saya tak jual tote beg sahaja..hehehe..contohnya seperti di bawah -->
KedaiGaban
- Kedai Kraf online-
  • Saya percaya anda semua punya idea yang lebih bagus, so perah2 kan minda anda. Tidak perlu jadi followers, terpulanglah kepada anda...mudah bukan..so biarkan diri anda berkreatif untuk bulan ini...
Hadiahnya ialah sehelai apron dan mitten yang saya jahit sendiri dengan penuh kasih sayang

0 comments:

 

Template by Maya