tOLOng KLIK ya!!!

Followers

TINGGALKAN LINK YA!!!

KLIK KLIK YA

Sabtu, 24 Januari 2009

Rahsia sekuntum bunga ros...


Pernahkah kawan-kawan terfikir,apakah maksud warna bunga ros yang pernah diterima?Apakah ia tanda kasih simpati ataupun sekadar teman biasa?
BUNGA ROS PUTIH
Ertinya;Rasa cinta yang ada dalam diri sidia adalah cinta sejati dan sesuci ros putih itu.Jika kamu menyukainya ..kamu lebih cenderung memilih pasangan yang mempunyai kedudukan tinggi dan kewangan stabil.
BUNGA ROS KUNING
Ertinya;Sidia mahu kamu jadi sahabatnya atau ia menandakan perasaan cemburu terhadap kamu.Jika menyukainya itu bermakna..kamu cenderung menyerlahkan jiwa moden dan sofiskated.Penampilan jauh lebih anggun dengan warna'inspirasi'ini yang memantulkan imej lebih berani.
BUNGA ROS MERAH JAMBU
Ertinya;Kamu cinta pertama sidia yang menjadi rahsianya sejak sekian lama.Kamu adalah insan idamannya lama ini.Jika kamu menyukainya itu .. Kamu lembut,memberahi serta mengasyikkan orangnya.Kamu banyak bermain emosi untuk tampil lebih ayu dan romantis.
BUNGA ROS MERAH
Ertinya;Sidia mencintaimu setulus hati dan ingin bersamamu selamanya.Jika kamu menyukainya itu bermakna..Kamu tidak segan menunjukkan personaliti dan semangat lebih ghairah.Warna merah yang bersemarak dan menyala amat sesuai sebagai isyarat nafsu yang membara dan bergelora.

0 comments:

 

Template by Maya